Glamour napok 2016. őszi zsákmányai

Igen, igen tudom, tudom már tele van a hócipőtök azzal, hogy mindenkinek akinek van két szemgolyója lefényképezi a GLAMOUR napi zsákmányait. Ti pedig kis naivok, azt reméltétek, hogy aki akarta, az már megosztotta a büszkeségeit. KIVÉVE ENGEM! :)))))) Úgy hogy kössétek fel a bugyitokat csajok, mert most én következem a képeimmel!! :)

img_1715.JPG

Akkor most pedig jöhetnek márkánként vagy pedig egyenként. Amelyik terméket érdekesebbnek találtam, azzal pepecseltem többet a fotózásnál IS! :)

Maybelline termékek:

img_1716.JPG

Kezdjük balról jobbra, izgalmasság szempontjából mindegy lenne, mivel direkt úgy rendeztem, hogy a két szélén legyenek az izgi dolgok. ;) hihi 

Maybelline master precise Curvy szemhéjtus

Ha valami innovatív, akkor az ez a termék. Eszembe sem jutott volna megvenni, mert annyira már-már morbid a hegye, hogy csak nevettem egyet, amikor először láttam: "Az igen, biztos, van olyan hülye aki még ezt is megveszi!"

                                                                    

HÁT VAN GYEREKEK, JÓMAGAM! 

 

Rengeten bloggerina írt róla, hogy ők is megrökönyödtek rajta, hogy milyen egyszerűen és könnyedén lehet vele cicás tusvonalat húzni, és olyan pigmentált, mint az álom. És ez az utolsó betűig MIND IGAZ.... Csodálatos.

Amit még muszáj kiemelnem vele kapcsolatban, hogy BE VAN FÓLIÁZVA. Aki olyan mániákusan, betegesen nagy sminkfüggő, az érti, hogy miért akkora szó, és örömujjongás, ha be van fóliázva egy tus. Vázolom, hogy még az egészségesen sminkkedvelők is megérthessék, hogy miért zengek erről ódákat.

  • Nem tudott senki hozzáérni a termékhez, sajnos kénytelenek a tesztert használni. :( (VÉGRE!!!!)
  • Nem biztos, hogy volt olyan barbár, aki belenyúlt volna, vagy swatcholta volna az eladásra szánt terméket, de azért kinyitotta.. Tehát, te szegény kis naiv megveszed. Aztán érzékeled, hogy alig fog. Tapasztalatból mondom, nem azért nem fog, mert rossz a termék, hanem mert szegény pára kiszáradt.
  • Fóliával viszont mindezektől meg vagyunk mentve!

Maybelline Colossal Volum' Express Smokey szempillaspirál

Ez az a szempillaspirál, amihez bármikor nyugodtan nyúlok a drogériában, ha elfogyott otthon már minden spirál. Nagyon szeretem, megbízható, és szépen íveli és hosszítja is a pillákat. Összecsomósodásra egyáltalán nem hajlamos hála istennek.

Maybelline Lash Sensational Luscious szempillaspirál

Kicsit csaltam, mert ezt a terméket egy palettával együtt egy nagyon kedves barátnőmtől kaptam szülinapomra, ami ÁPRILISban volt! :))) Szerintetek sokat találkozunk? :D

Iszonyú izgatott lettem, amikor megláttam, mert pont egy 10 perccel a találkozónk előtt nézegettem pont ugyan ezt a spirált, hogy na akkor kuponnal megveszem. Valamiért nem tettem. Mennyi eszed van neked, Szandika!! :D

Szerelem volt első használatra. Azt ígéri, hogy a benne található olaj táplálja a szempillákat, miközben íveli és hosszítja is. Nekem minden ígéretét teljesíti, bármikor amikor csak használom. 

Megdöbbenve láttam, hogy nagyon sok utálója is van, mert nekik összetapasztja a pillákat és hasonlók. 

Mondom MI???? Lehetetlen... 

Úgyhogy így nem tudom mindenkinek teljes szívből ajánlani, Rátok bízom, vagytok-e elég vagányak egy-egy próbához :D

Maybelline Baby Skin Primer 

Régóta terveztem, hogy beruházok már végre egy primerre, aztán ha már itt a kuponnapok, hát akkor mikor máskor?!:))

Nagyon kellemes puha érzetet biztosít, és kisebbek lesznek tőle a pórusaim. Nem a legtermészetesebb alapanyagokból készült, mivel érezni rajta a szilikont, de a célnak teljesen megfelel!

L'oreal termékek:

L1oreal ELSEVE Extraordinary Olay hajtiszító hajpakolás

img_1718.JPG

Igazi nőhöz híven, amint megláttam a reklámját, máris csillogott a szemem, hogy "óóóó, igen, ez majd kell nekem!"

Azt ígéri, hogy hajmosás előtt száraz, vagy nedves hajon hagyjuk 5 percig, legfőképpen a hajtöveknél kenjük be a hajunkat. Majd ez a kis pakolás kiszívja a szennyeződéseket és a zsírt a fejbőrünkről és a hajtöveinkből.

Ugye milyen jóóól hangziiik? :D hmmmmm

img_1720.JPG

Kicsit agyagos az állaga, de nem mondanám egyáltalán büdösnek vagy ilyesmi.

Eddig kétszer használtam, és mintha jobb lenne a helyzet. Igazi véleményt szerintem majd csak akkor tudok mondani, amikor elhasználtam az egész tégelyt. 

L'oreal Cushion szivacspárnás alapozó

img_1721.JPG

Rá fentem leginkább a fogam a kupon napok során, mivel a maga 5000 forintos árával kicsit sokalltam, arra hogy kipróbáljam. De igazi szerelem a miénk már azóta, hogy megláttam a csomagolását, csillogós és lilás-rózsaszínes. Egyszerűen gyönyörű. 

Már hetekkel a GLAMOUR napok előtt kinéztem az árnyalatomat, ne akkor kelljen ott szerencsétlenkedni az állvány előtt :D

img_1722.JPG

Imádom mert a közepes fedés, amit tud nyújtani, nekem szerencsére bőven elég. Rém egyszerűen el lehet oszlatni, ezzel a kis koronggal is, úgyhogy én még nem próbáltam sminkszivaccsal.

Sajnos mindenkitől csak azt hallom, hogy nem tart sokáig, és így tényleg egyáltalán nem éri meg a teljes árát, és még így kuponnal is el kell rajta gondolkodni :(

Meglátjuk, hogy beszárad-e vagy ilyesmi, mivel én nem mindennap használok alapozót.. sőőt.

Catrice Camouflage Cream Wake-up effekt

img_1725.JPG

Nem tudom, hogy mennyire látszik, de ez a korrektor krém halvány rózsaszín. Pont azért, hogy a sötét táskáimat, amik nekem már inkább kézipoggyászok, de maradjunk annyiban, hogy már valószínűleg nem engednék őket fel az utastérbe... :D

Mindennap használom, nem tudok már élni nélküle... Korrektor alá viszem fel, és így sokkal jobb eredményt érek el, mintha csak korrektort tennék fel.

Maxfaktor Pan Stik korrektorstift

img_1743.JPG

Ha már korrektoroknál tartunk, akkor már bemutatom mind a két szerzeményemet! :)

Ő még nem akkora kedvencem, mint az előbb említett Catrice, de az állaga és a kiszerelése miatt nagyon szimpatikus lett nekem. 

Még nem döntöttem el, hogy megfelelő árnyalatot választottam-e, de mivel ez a legvilágosabb, így muszáj, hogy jó legyen. :D

Rimmel termékek:

img_1717.JPG

Rimmel Stay Matte púder Transparent árnyalatban

Ha púder, akkor nálam másik szóba sem jöhet. Árát tekintve is világ bajnok, főleg kuponnal! A csomagolása lehetne egy kicsit strapabíróbb, de ezen kívül egy rossz szavam sincs rá.

Én úgy vagyok a púderekkel, hogy teljesen jó belőle egy drogériás verzió. Ha választhatnék egyetlen egy terméket egy highend márkától, biztosak lehettek benne, hogy nem púder lesz.. :D

Rimmel Scandaleyes Rockin' Curves szempillaspirál

Már másodszorra veszem újra, mert imádom a keféjét. Elfelejtettem lefényképezni Nektek, de szerzek egy képet róla.

Pillanat.

                                                                                   

Meg is vagyunk. Na durva, mi? :D Az a kis keskeny része annyira jól ki tudja festeni a szemzugomnál található pillákat, hogy bepisiltek. :D

Essence termékek:

Essence Vintage Rose szemhéjpúderpaletta

img_1727.JPG

 

Ő lenne a fentebb említett másik szülinapi ajándékom, amibe már szintén régóta szerelmes voltam. Már csak a csomagolása is gyönyörű nem??

Na nézzétek csak meg belülről is, swatchokkal!

img_1729.JPG

A highlighter színt legfölül nem is kommentálnám... :D

A többi szín pedig csodálatos hétköznapokra és alkalmakra is nagyon tudom ajánlani. Meglepően jól pigmentált egy Essence termékhez képest véleményem szerint. 

Ha valaki szemezett ezzel a termékkel valaha is, akkor csapjon le rá addig, amíg kapható! :)

Essence Me and My Umbrella Mini Contour Sticks

img_1731.JPG

Muszáj volt beruháznom erre a kis cukiságra, hiszen még nem volt krémes kontúr készletem. Pláne, hogy mini, így otthagyhatatlan volt. 

img_1734.JPG

Amint teszteltem őket, azonnal levettek a lábamról. Most őszintén, várhat ennél többet az ember?

A világos színben csillámok találhatóak, de szerencsére csak nagyon aprók, így szolíd highlighterként lehet használni. 

A sötét kontúrszínt igazán ígéretesnek tartom, viszont púderrel fixálni kell miután felkentük és eldolgoztuk, mert különben pár óra múlva elillan. :(

Misslyn Barbados Babe kontúrozó szín

img_1735.JPG

Így még nem érthetitek, hogy miért vettem meg. Na de majd mindjárt rá fogtok jönni, amint meglátjátok, milyen a teljes csomagolás.

img_1736.JPGimg_1738.JPG

Teljesen olyan a csomagolása, mint a The Balm Cosmetics-es kiszerelések, csak a töredékébe kerül. Nekem nagyon tetszik, a színe is jó, sokszor nyúlok utána a mindennapok során.! :)

Lovely Sexy Pulp szempillaspirál

img_1723.JPG

Csak azért vettem meg, mert tudni akartam már végre, hogy mi ez a hatalmas hype, ami körülötte van. Eddig még nem nyűgözött le, de még nem írom le a kicsikét.

PUPA Made to Last tartós szemhéjceruza

img_1724.JPG

Ha már volt a PUPA-ba is kupon, hát természetesen, hogy vennem kellett valamit!!!

Rá esett a választásom, nézzétek csak milyen gyönyörű színe van és fénye! Leginkább ilyen rózsaszínes- rose goldos beütése van. Hatalmas a szerelem közöttünk!

img_1741.JPG

 

És itt a vége fuss el véle! :)))

Enyhén  sikeredett csak hosszúra ez a bejegyzés, de hát mégis csak egy Glamour napi szerzeményes bejegyzés volt, NA!

Remélem tetszett Nektek, és Ti is hasonló szuper csodákkal gazdagodtatok, mint én!:)

XoXo

KISS from SzanciKISS