Életem legjobban befektetett 1000 forintja!

A mai napon megrendezésre került a Cosmopolitan szervezésében a Blogger Day.
A tavalyira valamilyen okból kifolyólag nem tudtam elmenni, fene se tudja, hogy mit csináltam akkor.

Na de most!!


Egyik nagyon jó barátnőmet azonnal megkérdeztem még 1-2 hónappal az esemény előtt, hogy mit szólna hozzá, ha elmennénk. Hatalmas lelkesedéssel igent mondott, mivel imádja az olyan rendezvényeket, ahol minden pillanatban gumicukrot osztogató lánykákba lehet botlani. :D Most őszintén, ki tudja hibáztatni ezért?


Utánanéztem részletesebben is a dolgoknak, hogy hol lesz, mennyibe kerül majd a jegy és hol vásárolhatjuk meg. Szembesültem vele, hogy csak online lehet megvenni, kemény 990 forintért. Ebben az az összeg is benne van, amit az oldal elkér a jegyek értékesítéséért.


Izgatottan vártuk már akkor, amikor kinyomtattuk a jegyeket. Aztán ezelőtt kicsit több, mint egy héttel bejelentették, hogy minden jegy elkelt. Itt lettem csak igazán büszke magunkra, hogy ez az, végre nem halogattunk az utolsó pillanatig valamit.


A részletes programot olvasva láttam, hogy ez tényleg majdnem, hogy egész nap tart, mivel 9 órától már reggelivel fogadják az embert, és 6 óráig pedig szóval tartják. Gondolkodtam rajta, hogy vigyek-e magammal egy kis rágcsát ebéd gyanánt, vagy pedig a gumicukrokkal kibírom. Az utóbbi mellett döntöttem, és mekkora szerencse, hogy így tettem.

img_4745_1.JPG

fullsizerender_4_4.jpg
Az ebédszünetben konkrétan szállodákat megszégyenítő svédasztalos kínálattal szembesültünk. A finomabbnál finomabb falatok között alig tudtunk dönteni, de végülis sikerült. IGEN, MEGCSINÁLTUK!
Természetesen a kis pohárdesszertek sem hiányozhattak az étkezésünkből.
Az i-re a pontot pedig a Moritz Eis kis kocsija tette fel a pontot, ahol életem legjobb mogyoró fagyiját kaptam.


Lépjünk túl a pocakunkon, koncentráljunk a lényegre!
A konferencia terem minden egyes székén találtunk egy programfüzetet, egy cuki noteszt és egy tollat. Felszerelkeztem füzettel és íróeszközzel, de titokban reménykedtem egy ilyen kis starterpackben. :))))


Az előadásokból bárki ihletet meríthetett akár a vlogger, blogger vagy pedig simán a social media királynője/királya szeretne lenni.
Ezekről nem sokat írnék, igyekszem minden információ morzsát hasznosítani, és visszaforgatni a kis szerelem gyerekembe, a blogba. :))))


A legszimpatikusabb dolog az egész rendezvényben pedig az volt, hogy egyáltalán nem különültek el sem a bloggerek,vloggerek,celebek és az esemény műsorvezetői sem a backstagebe, hanem bárkivel lehetett szabadon beszélgetni, és mindenki olyan közvetlen volt, hogy eszméletlen. Imádtam!


A rendezvényre nagyon sok márka kitelepült a termékeivel, például a Maybelline, a Lancome, a Futureal, Oriflame és még sorolhatnám. Rengeteg parfüm stand volt, ahol szuper illatmintákat, képeket és egyéb finomságokat kaptunk.:)

img_4753.JPGimg_4759.JPG

Ha eddig egy pillanatra is elgondolkodtam volna rajta, hogy vajon megérte-e az 1000 forintot, akkor a következő momentum után már egy csöpp kétség sem fért hozzá, hogy ez a rendezvény maga Mekka egy ilyen beauty bolond számára, mint én.

Mielőtt távoztunk volna, a regisztrációnál mindenkinek a kezébe nyomtak egy hatalmas és NEHÉZ Cosmopolitan szatyrot lufikkal:

fullsizerender_5_3.jpg

Nem húznám a szót, mutatom:

fullsizerender_3_5.jpg

A szánk is tátva maradt, amikor először belepillantottunk. Aztán még inkább, amikor elkezdtük fejben számolgatni az összegeket... 

Az Oriflame smink termékek árát lehet tudni a kapott katalógusból, csak a szemceruza, a szemhéjpúder paletta és a rúzs ceruza együttes ára több, mint 4000 forint.

Jöjjenek a swatchok. :)

img_4773.JPG

Amikor először megláttam félhomályban ezt a rúzst, rosszul voltam, hogy basszus egy narancssárga árnyalatot kaptam, és amikor megrajzoltam a szivecskét, padlót fogtam. Egy gyönyörű korallos árnyalat, kiváncsi vagyok, hogy fog teljesíteni! :)

img_4775.JPG

Jó jó ez a paletta, de nagyon messze áll az én ízlésemtől sajnos. :(

img_4778.JPG

Ilyen pigmentált szemceruzákat még soha nem láttam... Közrejátszhat ebben az is, hogy nem vagyok egy szemceruza fan. Még nem tudom hogyan, de muszáj lesz őket egy-egy sminkbe belecsempésznem, mert csodálatosak.

Egy szóval szuper napunk volt ma, amennyiben tehetitek mindenképpen menjetek el jövőre a Cosmopolitan Blogger Dayre, imádni fogjátok! :)

Köszönöm, hogy velem tartottatok,

XoXo,

KISS from SzanciKISS