Aki mer, az nyer!

Rögtön azzal szeretném kezdeni, hogy egyetlen trágár vagy gusztustalan megjegyzést nem akarok olvasni a bejegyzés alatt... 

Amennyiben ez megtörténne, akkor azonnal ki fogom törölni.

Nem azért, mert nem bírom a kritikát, hanem azért mert ocsmány vélemények nem lesznek az oldalamon.

Aki pedig mindenképpen úgy érzi, hogy nem bírja magában tartani a negatív véleményét, akkor tőlem leírhatja, de azt kultúráltan tegye.

img_5718.PNG

Kezdjük azzal, hogy én mit gondoltam legelőször a kisminkelt férfiakról.

A meghökkenésem természetes reakció volt, mivel ilyennel egyáltalán nem találkoztam még. 

A férfiak munkáját a szépségiparban már több száz éve megbecsüljük, de nem sokan voltak, akik felvállalták a kisminkelt arcukat.

Külföldön egyik pillanatról a másikra robbant be Jeffree Star és Manny MUA is. Itthon pedig csak kapkodtuk a fejünket, hogy mi történik.

Kis hazánk köztudottan sajnos elég homofób, ráadásul az agresszívabb fajtából.

A magyar meleg hírességeket mindigis imádtam, mint például Steiner Kristóf vagy Lakatos Márk. A közvetlen környezetemben viszont nem volt meleg ismerősöm. 

Aztán a tavalyi NYX Face Awardson megjelent Mészáros Csabi. Nem hittem a szememnek.

Nem csak azért, mert gyönyörű sminkeket készített minden fordulóban, hanem azért, mert már azonnal felnéztem rá.

Ő volt az első olyan férfi, aki be merte vállalni Magyarországon, hogy imádja magát sminkelni. Ha ez még nem lenne elég, akkora sminkfüggő, hogy ilyet még nem láttam.

Ha esetleg nem ismernétek Őt, akkor belinkelem Nektek az egyik kedvenc képemet Róla:

 

 

Hungarian��� (@csab777) által megosztott bejegyzés,

 

Igen, Ő a Csabi...

Nem szégyenlem bevallani, hogy mérföldekkel jobban sminkel, mint én. Nem mondom, hogy én soha nem fogok ilyen szinten sminkelni, mert nagyon igyekszem.

Na de amilyen kreatív és fantáziadús sminkeket tud kreálni, na az tényleg őrület.

Ebből a fajtából is megmutatom Nektek a kedvencemet:

 

Hungarian��� (@csab777) által megosztott bejegyzés,

 

 

Minden fordulóban rá szavaztam a verseny folyamán, és nagyon reménykedtem benne, hogy meg fogja nyerni. 

Közben pedig a szívem mélyén tudtam, hogy milyenek a magyar emberek. Féltem tőle, hogy amiatt nem fogja megnyerni, mert férfi.

Pont a magyar emberek miatt, akik nehezen tudják elfogadni a különleges dolgokat.

Elképesztően felnézek Csabira, nekem soha nem lett volna ennyi bátorságom a helyzetében, hogy felvállaljam a szenvedélyemet, a sminkelést.

Én a szobámban sutyiban sminkelgettem volna magam, nehogy bárki meglássa. A közeli barátaim esetleg tudtak volna róla, de az halál biztos, hogy az internetre nem tettem volna fel egyetlen egy képet sem.

Mindenki gondolkozzon el azon, hogy Ti mit tennétek a helyében.

Ha a válaszotok az enyémhez hasonló, akkor nézzetek fel Rá legalalább egy kicsit.

A tények Őt igazolják: Megnyerte a NYX versenyét és kiutazhatott Los Angelesbe, rengeteg követője lett és megismerte a világ.

Kockáztatott, be merte vállalni, hogy esetleg le fogják hurrogni és bántani fogják.

Mert nagyot álmodni és megnyerte a jackpotot gyerekek!!!

Fejezzétek be, hogy csak álmodoztok egy bizonyos célról vagy dologról.

Vállaljátok fel a hobbitokat, érjétek el a céljaitokat.

Nem lesz könnyű, ezt megígérhetem, de sikerülni fog!

 

Köszönöm Csabi, hogy több ezreket inspirálsz, velem az élen! :)))

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok,

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS