Csak a fekete!

Hello hello kis Manóim! :)))

 

Az a legújabb ötletem, hogy végig megyek egy-két kedvenc termékemen, és színek szerint fogom őket Nektek bemutatni.

 

Az első szín a Halloween és a Halottak napjára való tekintettel a fekete lesz. 

Egyébként is nagyon szeretem ezt a színt, úgy hogy nem volt nehéz dolgom.

 

Az aktív szén jótékony hatása a szépségápolásban kb. 1 éve berobbant a köztudatba. Minden szennyeződést eltávolít, úgy mond “kiszívja a mérgeket”.

 

Most a három leginkább kedvelt fekete szépségápolási termékemről fogok pár mondatban írni Nektek.

 

Az első, a L’oreal Pure Clay Detox arcmaszkja. Az első benyomásomról már írtam korábban, ezt elolvashatjátok ITT.

A vélemény azóta sem változott, egyszerűen imádom. Valamilyen kuponos akció keretein belül már az utánpótlást is beszereztem belőle! :) Kipróbáltam már mind a három fajta maszkot, de egyértelműen a fekete a kedvencem!

 

A második, egy DontoDent fogkrém, ami a DM saját szájápolási márkája. Általában 500 forint alatt mozog minden fogkrém, tehát nagyon olcsók, a saját márkás termékekhez híven. Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de én sosem nyúltam a 300-500 fogkrémek után. 

KIVÉVE AKKOR, HA VALAMI NAGY MÁRKA AKCIÓZOTT TERMÉKÉRŐL VOLT SZÓ! 

Valahogy nem vonzottak, sőt… Aztán egyszer megpillantottam, hogy van a márkának aktív szenes fogkréme 500 forint alatt. Mondom na mi fene, ezt kipróbálom. 

 

Főleg úgy, hogy a Curaprox szenes fogkrémét is próbáltuk már, kb 8000 forintért…. Mai fejjel borzasztó, hogy megvettem, de akkor még nagyon új volt ez az aktív szén láz, azt hittem, hogy a használatától csak kinyitom a számat, és mindenki megvakul a fehér fogaimtól. Nem így történt, de jobb is, mert akkor folyamatosan újra vehetném ennyi pénzért azt a fogkrémet. :D 

 

Ezt a pár száz forintos forintos fogkrémet sokkal, de sokkal jobban szerettem, mint azt a drágát. Egyszerűen szuper. Nem csinál vakító fogakat ez sem , de mindenképpen látszik a változás!

 

A harmadik termék is a DM-hez köthető, azon belül is, a legnagyobb saját márkájához, a Baleához. Kidobtak a piacra egy olyan arctisztító kendőt, ami szintén aktív szenet tartalmaz, valamint teljesen fekete.

Kétkedve tettem be a kosaramba, mondván mi van akkor, hogyha teljesen száraz a kendő, és csak irritálja a bőrömet? Sajnos pár arctörlőkendője a márkának használat utána húzta az arcomat, Csak is a feketésége miatt vonzott nagyon ez a termék. És milyen jól tettem! 

Közelébe sincs annak, hogy esetleg kiszáradjon. Akárhányszor szedek ki belőle egy kendőt, ugyan olyan habos és nedves, mint először. Igen, habos. Én sem értem, hogy miért de esküszöm, hogy működik. Alaposan tisztít, főleg akkor, hogyha sminklemosás után használom. Volt már olyan is, hogy ezzel mostam le a sminkemet, ott is jól teljesített, de a tisztítás a szakterülete.

 

Remélem, hogy tetszik az új sorozat ötletem, fogok jelentkezni a következő színnel! :)

 

Köszönöm, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

 

KISS from SzanciKISS