Életem "beauty" értelmei 2016-ban

Manókáim, készüljetek fel egy giga mega brutálisan hosszú bejegyzésre, már csak a fotózás került majdnem egy órámba, úgy hogy gondolhatjátok, ez szöveggel együtt mekkora lesz! :))))))

A következő képet olyan szemmel nézzétek, hogy ezek már csak SZIGORÚAN a legfontosabbak!

img_2280.JPG

Már itt is kategóriákra szedtem őket: Testápolás, Smink, Folyékony rúzsok és Ajakápolás rúzsokkal megspékelve. 

img_2282.JPG

img_2287.JPG

img_2285.JPG

img_2284.JPG

Na de jöjjenek az alkategóriák!

Hajápolás

img_2295.JPG

Mivel jó hosszú hajam van, ezért nagy figyelmet kell szentelnem arra, hogy megfelelően ápoljam. 

Kezdjük még a mosás előtti ápolással. Az őszi Glamour napon szereztem be ezt az Elseve Extraordinary OLAY tisztító hajpakolást agyaggal. Arra hivatott, hogy kevésbé fog zsírosodni az ember lányának a haja tőle. Direkt próbálgattam, hogy milyen akkor a hajam, amikor használom, és milyen amikor nem. Egyértelműen azt kell, hogy mondjam, hogy jobb vele, mint nélküle!

(Megsúgom Nektek, hogy ebben a hónapban a dm-ben van rá 50%-os kuponka, mindössze 15 pontért!!!! Így 749 forintos áron juthatunk hozzá! Már be is szereztem az utánpótlást!)

Az én legnagyobb sampon kedvencem egyértelműen a Pantene PRO-V Instensive Repair. Sajnos a fejbőröm nem szereti a legtöbb sampont, úgy hogy én mindig vele mosom a hajtöveimet, mert ezt a sampont egyszerűen imádja.

A hajam többi részén pedig egy PixiBagben megismert Dove termékcsaládot használok, az Illuminating Nourishmentet. Samponját és a balzsamját is egyaránt imádom. Ami engem nagyon meglepett, hogy a balzsam kevésbé fogy, mint a sampon. 

Hajvégápoló olajnak most szintén Dove-ot fényképeztem le Nektek, a Regenarete Nourishment termékcsaládból. Az illata mesés, viszont az ára kicsit borsos. (1500-2000 forint) Úgy hogy váltogatni szoktam  az AVON-os hajvégápolókat és őt, mert mindannyian tökéletesen teljesítenek!

És végül, a száraz samponok királynője, a Batiste. Mivel barna hajam van, így elég nehéz olyan száraz sampont találni, amelyiknek a használata után nem látszódik a fejemen, hogy valami kis malőr van a hajammal. A márkától még nem használtam a sötét hajra valót, mert egyszerűen ezek az illatos verziók, amik amúgy fehér port fújnak ki magukból is bámulatosak. Most a cseresznye illatú verzió van használatban, és eddig ő a No.1.

Arcápolás

img_2297.JPG

A Garnier fátyolmaszkjai igaz, hogy csak év végén jöttek ki, de már akkor hatalmas szerelem lett, úgy hogy muszáj volt bele tennem. Szerintem ez egy olyan termék, amit mindenki megérdemel, és mindenképpen ki kell próbálni.

Radírozás terén a kedvenc termékem a NIVEA Clean Deeper Daily Wash Scrub. Vannak benne kis szemcsék is, és szépen leszedi az elhalt hámréteget. Utána nem húzódik az arcom, kellemes és puha érzete lesz a bőrömnek.

Ha nem radírozás, akkor hámlasztás, és ebben egyértelműen a legjobb márka a Paula's Choice. Nekem a Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA van meg, és ugyanazt a szép eredményt érjük el, mint a radírozással, csak nem "olyan erőszakos módon". Váltogatva használom őket, még nem döntöttem el igazán, hogy melyiket szeretem jobban a kettő közül.

A The Body Shoptól két kedvencem is van. Az elsőn nem fogtok meglepődni, mivel ő volt az előző bejegyzés sztárja, a Drops of Youth szérum. A másik pedig a Teafa családnak a habzó arctisztítója, a Tea Tree Skin Clearing Foaming Cleanser. Őt napi szinten használom és minden szennyeződést eltávolít az arcomról.

Testápolás

img_2299.JPG

Nem tudom elégszer isteníteni a The Body Shop testvajait. Ez most egy nyári kiadású passion fruit-os, de mindig tartok itthon minimum egy téli, és egy nyári illatot is egyaránt.

A másik The Body Shop kedvencem a kézkrémei. Most egy téli limitált kiadást használok, de a mandulás kézápolója is mennyei.

Dezodorban nálam letaszíthatatlan a trónról a Dove Beauty Finish pumpás dezodora, amiben nincs alkohol és nagyon kellemes púderes illata van, és száraz érzetet nyújt egész napra.

Parfüm

img_2300.JPG

Yves Saint Laurent megalkotta életem illatát, a Black Opimot. Már az, hogy egy parfümben van kávé, már az hatalmas szerelmet váltott ki belőlem, de a tartóssága, és az, hogy mennyire ki tudja fejezni a személyiségemet, kész, teljesen oda vagyok érte. 

Alapozás

img_2301.JPG

Nem sok primert próbáltam még eddig, de kétségtelen, hogy nagyon jól teljesít a Maxbelline Baby Skin primere. Egyáltalán nem kell belőle sok, és olyan puha lesz tőle az arcom, hogy legszívesebben percekig simogatnám.

Ritkán szoktam alapozót feltenni, mert szerencsémre szép arcbőröm van, de ha felteszek, akkor csak, és kizárólag a Maxfactor Face Finity 3 in 1 jöhet csak szóba nálam. Mázlim volt, mert elsőre eltaláltam az árnyalatot így már ettől a szívem csücske lett. Nagyon könnyű eldolgozni és gyönyörűen fed, még sincs maszk hatása.

Korrektort viszont mindig használok, és nagyon sokat ki is próbálok. A Maxfactor Pan Stik-je olyan váratlan szerelem lett, amire még én sem számítottam. Nekem a szemem alatt van a legnagyobb szükségem a fedésre, és ezt meg is kapom tőle. Nap végén sem ül be a ráncokba, nem mozdul el és a legfontosabb, hogy nagyon gazdaságos. Igaz, hogy majdnem annyiba kerül, mint egy alapozó, mert 3000-3500 forint között mozog, de higgyétek el nekem, minden fillért megér.

Az utolsó lépés nálam mindig egy átlátszó púder, a Rimmel Stay Matte púdere. Ilyen áron, ennél jobb púdert nem tudok mondani, ezt nem is fogom túlragozni.

Szemhéjalapozás, Szemöldöktermékek, Pirosítók

img_2302.JPG

A kedvenc hab állagú szemhéjalapomat az AVON forgalmazza, és minden sminket élénkebbé és tartósabbá tesz.

A szemöldökömmel mondhatjuk, hogy szerencsés vagyok, mert egész jó formája van, és dús is. Viszont mindkettőnek az eleje nagyon ritkás. Ergó mindig ki kell töltenem őket, hogy jól mutassanak. Ehhez nekem a legalkalmasabbak a szemöldök pomádék. Első pomádém máris a szívembe lopta magát, a MILANI Stay Put Brow. Ráadásul olyan remek két végű ecset is járt hozzá, hogy hűha. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki, mert nem sokat veszíthettek.

Fixálásra pedig az Essence átlátszó szemöldök és szempilla zseléjét használom, amivel meg vagyok elégedve. Nem mondom, hogy nála nincs jobb, de még nem találtam nála ár-érték arányban jobb terméket.

img_2305.JPG

Két pirosítóért nyúltam a legtöbbet az óévben, a Maybelline hamvas rózsaszín pirosítója, Pink Amber árnyalatban.Valamint a NYX Taupe barnás, szürkés "pirosítóját", amit nem mindig rendeltetésszerűen használom, hanem a szemek füstösítésre is csodálatosan teljesít.

Szemhéjstiftek

img_2308.JPG

Az idei év legeslegnagyobb kedvencei számomra a szemhéjstiftek. Olyan bámulatos eredményt kapunk 1-2 húzással, főleg miután eldolgozzuk őket, hogy hihetetlen. Az utazós neszesszeremben majdnem mindig helyet kap belőlük egy vagy akár több is.

Több márkától is próbáltam már őket, de a Rimmel, a BIPA, az Essence, a Catrice és a NYX toronymagasan vezet.

Sajnos a Catrice-től vásárolt két stift limitált kiadás volt, így nem is tudom mi lesz velem, amikor elfogynak.

Na de mutatom a swatchokat, lentről felfele, ahogy a termékek is láthatóak.

img_2309.JPG

Árnyalatok nevei lentről felfele:

Rimmel Scandaleyes 003 Bad Girl Bronze

LOOk by BIPA MEGA Stay 03 Cool White

Essence 2in1 Eyeshadow & Liner 06 She's got the mauve

Essence 2in1 Eyeshadow & Liner 02 Peach Perfect

Catrice Pen Stroke Eyeshadow (Limited Edition Sound of Silince) C03 mudITATION

Catrice Pen Stroke Eyeshadow (Limited Edition Sound of Silince) C01 Calm Down'n' MAUVE On

NYX Lid Lingerie 02 Pearl Rose

NYX Lid Lingerie 010 Fame & Fortune

Mono szemhéjfestékek

img_2312.JPG

Nagy kedvenceim még a Maybelline Colour Tattook. Ha sietek egyszerűen csak felkenem az ujjammal az egyik színt, egy cicás tusvonal, spirál és készen is vagyunk.

A legnagyobb mono szemhéjpúder kedvencem eddig a NYX Nude Matte Shadow kollekcióból az egyik kis pizskos bordó csoda.

Jöjjenek a Swatchok árnyalat nevekkel együtt.

img_2314.JPG

Lentről felfele:

Maybelline Colour Tattoo: 35-On and on Bronze 

Maybelline Colour Tattoo: 70-Metallic Pomegrante

Maybelline Colour Tattoo: 65-Pink Gold

Maybelline Colour Tattoo: 40-Permanent Taupe

NYX Nude Matt Shadow: NMS15 Skinny Dip

Szemhéjpúder paletták

img_2319.JPG

Teljesen vegyes árkategóriában mozognak a kiválasztott paletták, és így láthatjátok, hogy minden kategóriában találhattok kincseket.

Az Urban Decay NAKED 3 palettáról már írtam egy nagyobb bejegyzést, de úgy érzem megérdemli, hogy itt legyen. Annyira nem kiemelkedő a minősége szerintem, mint az ára, mivel közel 16 ezer forint, és még nehéz is itthonról beszerezni. De szép sminket lehet vele készíteni az már biztos.

A The Body Shop Down to Earth szemhéjpúderpalettája valami csodálatos. Nem olcsó, mert 4 színt kapunk 6500 forintért, de megéri. Nagyon kevés kell belőle, nem is porzik, ha tudjátok, próbáljátok ki a boltban, hogy mennyire pigmentált.

A következő a  Makeup Revolution Redemption Iconic Smokey paletta, amiben nagyon szép matt, szatén és csillogós színek is vannak egyaránt. Egy szín különösen a szívem csücske. Lejjebb meg is látjátok, hogy melyik az. :))) És mindössze 3 ezer forint körül mozog az ára.

Az Essence palettája pedig a legnagyobb meglepetés volt számomra, szemezgettem vele, de végül ajándékba megkaptam az egyik barátnőmtől, és OMG. A Vintage Rose paletta nagyon durván pigmentált, és gyönyörű színek vannak benne. Pedig a most bemutatott paletták közül, ő legolcsóbb árfekvésű márkájú. Nem tudom, hogy lehet-e még kapni, mert egy limitált kollekció része volt. 

img_2321.JPG

Mindegyikből húztam 2-2 swatchot, hogy azért mégis lássátok, de ne is vigyem túlzásba! :))))

img_2323.JPG

Lentről felfelé a paletta neve, valamint az árnyalatok neve, vagy száma:

Urban Decay NAKED 3: Nooner

Urban Decay NAKED 3: Liar

The Body Shop Down to Earth Paletta(03): első szín a palettában

The Body Shop Down to Earth Paletta(03): utolsó szín a palettában

Makeup Revolution Redemption Iconic Smokey paletta: Steam

Makeup Revolution Redemption Iconic Smokey paletta: Flicker

Essence Vintage Rose paletta: Velvet Rose

Essence Vintage Rose paletta: Charming Mauve

Szempillaspirálok, Szemhéjtus


img_2315.JPG

Egy nagy szemhéjtus kedvencem lett az évben, az pedig a Maybelline-től a Master Precise Curvy. Nagyon furcsa alakja van, mégis pár youtuber miatt megvettem, mert hitelesnek tartom a véleményüket. Milyen jól tettem! Álomszerűen könnyű vele cicás szemeket húzni! Biztos, hogy nem ez az utolsó, amit elhasználok belőle. És a legjobb, hogy fóliásan árulják a drogériákban, tehát nem hozhatunk haza már eleve kiszáradt terméket.

A legjobb szempillaspirál verseny döntetlen lett, mert mindkettő nagyon szép dús és ívelt pillákat csinál. Talán a Maybelline Lash Sensational Luscius szebbeket, viszont majdnem, hogy lehetetlen leszedni, ezért lett 1-1 az állás a Rimmel Scandeleyes Rockin' Curves-sel.

Mutatom, hogyan is néznek ki, ha levesszük a kupakot:

img_2318.JPG

Ajakápolás

img_2324.JPG

Annak érdekében, hogy mindig puha, és egyenletesen sima legyen a szánk felszíne, érdemes hetente többször leradírozni a szánkat. Erre szerintem a legalkalmasabb termék, a LUSH Lip Scrub-ja. Amely cukor segítségével távolítja el az ajkaink összedörzsölésével a nem kívánt felső hámréteget. Nekem rágógumi ízesítésben van meg, így amikor végeztem, nyugodtan lenyalogathatom a felesleget, semmi bajom nem lesz tőle, mivel teljesen természetes.

Ezek után a Labello Lip Butter-jét használom, makadámia dió és vanília ízesítéssel, amit nem csak azért szeretek, mert isteni illata van, hanem azért is, mert pont ideális a mérete, nem kell belenyúlkálni kézzel, hanem csak beleteszem az ajkaimat és kész is.

A harmadik jó barátom pedig Yves Rocher márkát képviseli, ő mindig a táskámban tanyázik, és ő is szintén makadámia diós. Az ilyen hideg napokon is nagyon jó szolgálatot tesz.

Rúzsok

img_2325.JPG

Amióta csak van NYX ajaktermékem, azóta nagy a szerelem, a márka és köztem. Nem mintha, a többi terméke csalódás lenne számomra. Sőt.... De olyan egyszerűen és szépen lehet őket felvinni az ajkakra, gyönyörűen pigmentáltak és még jó érzés viselni is őket!

A KIKO rúzsait is nagy bőszen használom, főleg az őszi időszakban, majd meglátjátok, hogy milyen árnyalatokról van szó, és meg fogjátok érteni! :)

Ha már évszakokról beszélünk, akkor meg kell említenem a PUPA Jelly Glow nevezetű enyhén színezett ajakápolóját, amit nyáron, amint kitettem a lábam otthonról, már kentem is fel. Nem csak azért, mert gyönyörűen mutat, hanem az illata megbabonázóan finom. Nyáron must have darab csajok!

És hogy mi ez a kis fekete virágos stick itt középen? Ez a The Body Shop lip & chick velvet stickje. Ami teljesen fekete. De csak addig, amíg nem érintkezik az ember bőrével vagy ajkával. Így egy nagyon kellemes lilás, bordós színt kapunk, amit nagyon egyszerű felvinni, és viselni egyaránt.

A kép jobb szélén pedig AVON matt rúzsok találhatóak, amik nem csoda, hogy díjnyertes rúzsok, mivel mindössze 1000 forintért kaparinthatjuk meg őket, és nálam felér egy MAC matt rúzzsal.

Itt vannak a swatchok is, nyugi gyerekek:

img_2326.JPG

Ahogy azt már megszokhattátok, lentről felfelé írom a termékeket! :)

NYX Matte lipstick: MLS09 Natural Neurel

NYX Matte lipstick: MLS19 Europe Trash

KIKO Lipstick: 926

The Body Shop Lip & Cheek Velvet Stick: 05

KIKO Enigma Lipstick: 04

AVON Matt Lipstick: Ravishing Rose

AVON Matt Lipstick: Vibrant Melon

AVON Matt Lipstick: Marvelous Moccha

PUPA Jelly Glow: 004

Folyékony rúzsok és ajakkontúrceruzák

img_2327.JPG

Kezdjük a ceruzákkal. Mindenképpen aranyérmesek a MAC krémes ajakkontúrceruzái, bár majdnem ugyanannyiba kerülnek, mint egy rúzs a márkánál, szerintem majdnem, hogy jobbak is annál. Már több, mint két órája készítettem a fotókat, és csak ennek az egynek nem mozdult el a tesztcsíkja, a nedves törlőkendőzés után, és még most sem....

A NYX ceruzáját is imádom használni, de azért ég és föld a kettő, na meg az áruk is...

A NYX folyékony matt rúzsainál jobbat viszont nem igazán használtam még.. Az egyik év végén került hozzám, mint karácsonyi ajándék az egyik legjobb barátnőmtől, a másikat pedig bevallom, hogy a héten vettem. Bőven januárban, de nem baj. Itt kell lennie!!!! Egyáltalán nem szívják ki az ajkaimból az életet, nem mozdulnak el, kicsit csikiznek az aplikátoraik, de ki lehet bírni, ilyen gyönyörű végeredményért, mint amiket ők produkálnak.

A The Body Shop folyékony rúzsai közül csak a szolidabb színűt viseltem még csak utcán, de semmi okom nem lehet panaszra. Nagyon krémesek, és egész tartósak is. Nem a legtartósabb rúzsok, amikkel valaha találkoztam, de megérik a pénzüket csajok!

A Sleek Matte Me árnyalatába pedig egyenesen beleszerettem youtube videókon keresztül. Amint tudtam rohantam is, hogy magamévá tegyem, és nem bántam meg. Könnyű felkenni, nem szárít és nagyon sokáig fennmarad. Nagyon tud!

Az utolsó versenyző pedig a Kylie lipkit, aki valljuk be, nem maradhatott ki a sorból! Tökéletes fedés, sokáig bírja, már mindenkinek a fülén jön ki, hogy milyen is.:))) 

Jöhetnek a poszt utolsó swatchjai, nem a legszebbek, de a miénk! :)))

img_2331.JPG

Tudjátok a műsort, lentről felfelé haladunk! :))))

MAC Pro Longwear Lip Pencil: Trust in Red

NYX Lip Liner: SPL834 Prune

NYX Lip Lingerie: 02 Embellishment

NYX Liquid Suede: LSCL12 Vintage

Sleek Matte Me: 1036 Bittersweet

The Body Shop Matte Lip Liquid: Nairobi Camellia 034

The Body Shop Matte Lip Liquid: Sicily Iris 019

Kylie Cosmetics Kylie Lipkit: Brown Sugar

 

 

Huhh.... Nem hittem volna, hogy egyszer a végére érek, de sikerült!! :)))))

Egy terméket sem szerettem volna kihagyni, mindenről tudnia kell az én kis Manókáimnak! :))) <3

 

Köszönöm szépen, hogy most is velem tartottatok! :)

 

XoXo, 

KISS from SzanciKISS