22 évesen már fiatalító szérum?!

Nem tudom emlékeztek-e még a blog első 3 bejegyzésének egyike volt a The Body Shop VIP smink Workshop-on kapott zsákmányok bemutatása és az eseményről egy pár mondatban beszámoltam Nektek! :)

Hogy miért is hablatyolok minderről?!

Mert ott, és abban a pillanatban, amikor először kipróbáltam az egyik kis minta terméket, köttetett egy szerelem, amiről azt gondoltam, hogy maaaaajd egyszer, de beteljesül...

Mindig csak azon morfondíroztam, hogy a törzsvásárlói kártyám alapján van már 1500 Forint kedvezményem a vásárlásomra, tehát már jobban járok. Viszont kuponnal ezeket sosem lehet összevonni, úgyhogy folyton addig-addig szenvedtem, hogy melyik lehetőséggel hozzam el, hogy nem lett belőle semmi...

Ám de, karácsony előtt jött a kérdés: "Nincs valami, amit kinéztél a The Body Shopban?" 

NE VICCELJETEK, SOSINCS!!

Mint kommunikáció szakos, úgy ítéltem meg, hogy rögtön kezdek a fekete levessel, és onnan már jóval könnyebb feltornásznom magam annál, hogy a végén közlöm az árát, és lőttek a projektnek.

Így is tettem. Közöltem, hogy borzasztóan drága, de ebben az ajándékcsomagban kapunk mellé egy teljes méretű arckrémet, és így 16 ezer forint.Viszont csak maga a szerelem termék 20 ml-vel több ugyan, de 13 ezer forint.. Na ez azért így mindenkinek megüti a fülét...

El is engedtem a dolgot, gondoltam ha tényleg szerelem a miénk, akkor ő sem bír élni nélkülem.

Hát Manókáim, hát nem ott ültek a fa alatt?! :))))))))))))

Na most már megmutatom, hogy kikről van szó, és mire ez a nagy rajongásom!

Haladjunk kívülről befelé, higgyétek el, úgy sokkal de sokkal izgibb! :)

img_2203.JPG

img_2208.JPG

Hát kérem szépen, mi ez a csomagolás??

Ezt a mágneses, masnis kis dobozt, tuti, hogy sose fogom kidobni, mert már ha csak külcsínre nézek teljesen beleremegnek a lábaim. (amik amúgy is szoktak, de ettől most tekintsünk el...:D)

img_2210.JPG

Igen, igen végre, így 3 óra múlva megtudtátok, hogy miről beszélt eddig ez a teljesen nem normális! :D

A nagy szérum szerelmem a Drops of Youth. Borzasztó hülyén hangozhat, hogy egy 22 éves, normál bőrtípusú, nem igazán hajlamos pattanásos arcbőrömnek már egy ilyen aranyárban lévő szérum kell.

HÁT DE HA EZ VAN..

img_2211.JPG

Becsületemre váljék, azt a mintácskát, amit október vége felé kaptam, még mindig van belőle!! Na, ehhez mit szóltok?

Mutatom is!

img_2212.JPG

img_2213.JPG

img_2214.JPG

Azt mindenképpen megemlíteném, hogy ha ezt a kis mintát a szokásos lezárt műanyag tasakban kapom meg, mint a legtöbb mintát, nem valószínű, hogy kipróbáltam volna. Mert azt nem lehet igazán beosztani. Sajnos beszáradnak, ha sokat ken fel belőle az ember, akkor alig akar beszáradni stb..

Viszont én annyira meglepődtem, amikor megláttam, hogy ilyen igényes kis mintát kaptunk ebből a szérumból, hogy azonnal belelkesültem, hogy én ezt bizony kipróbálom, akkor is, hogyha 25 éves kor felett javasolják.

Furcsa, nyálkás állaga van, de nem visszataszító egyáltalán. Az illata nagyon kellemes, valószínűleg azért, mert az összetevőinek 99%-a természetes, konkréten növényi őssejteket tartalmaz. 

Azt gondoltam, hogy na, ez tuti, hogy sose fog beszívódni, vagy ha mégis, akkor úgy fog fényleni a fejem, mint egy tekelabda..

Én kis butus....

Mire elkentem az arcom bal oldalán is a szérumot, a jobb oldalon már teljesen száraz volt, és finom puha tapintása volt. Valahogy olyan rugalmassá teszi az arcomat és így magamat is meg tudom nyugtatni, hogy én teszek a ráncok megelőzéséért.

Amennyire spórolok ezzel a csodaszerrel, remélem az őszi Glamour-napig kitart, ha meg nem, akkor életbe lép az 1500 Forint, ha valami meglepő oknál fogva be nem váltom valamire... :))))))

Köszönöm, hogy velem tartottatok Manókáim! :)))

XoXo,

KISS from SzanciKISS