A szarka

Világ életemben lenyűgöztek a különböző csillogó dolgok. Gyakorlatilag egy szarka vagyok. Minden ami kicsit is csillog, ezüst és nőies, engem teljesen levesz a lábamról. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyan ékszerem van, ami nem csillog...

A smink termékekkel pedig még mélyebb szerelembe estem... 

Kiskoromban már be-be lopóztam a fürdőszobába, és folyamatosan csak gyönyörködtem Anyukám gyűjteményében. Szerencsére már akkor is mindenre vigyáztam, így szabad volt a pálya a szenvedélyem előtt. :)))

Viszont volt pár smink és ékszer szerelem mentes évem, amikor is mindent a feketére és a műanyag, vagy pedig bőr ékszerekre cseréltem. Valamint a legundorítóbb színű körömlakkokra, gondolok itt például takony zöld színűre.

Apropó körömlakkok!

A harmadik legfontosabb helyet a szépségápolás terén a szívemben a körömápolás foglalja el. Imádom az egész folyamatot a kézkrémezéstől a körmök díszítéséig. 

Sminkelésen belül pedig a szememet szeretem a legjobban kiemelni. Egyrészt azért, mert elég hangsúlyosan nagy szemeim vannak. Másrészt pedig azért, mert az arc ezen részébe lehet a legtöbb fantáziát belevinni. Természetesen a Halloween kivétel ez alól. 

Egyszínű szemhéjpúdereket már gimnázium eleje óta használtam spirállal, viszont a tusvonal és a színek keverése csak 1-2 évre rá kezdődött. 

Azóta van csak igazán jó világ. :))))

 

Boldoggá tennétek, ha velem tartanátok a szenvedélyem dokumentálásában! :)

 

XoXo

KISS from SzanciKISS