Zsákmányaim 1000 forint alatt I Balea Dontodent

A múlt héten egy tankönyvi példának is tökéletes impulzus vásárlást hajtottam végre a dm-ben. 

fullsizerender_6_6.jpg

Mostanában valahogy havonta max 2-3x megyek be, és akkor is csak azt veszem meg, amire tényleg szükségem van.

Emiatt tényleg rohadt büszke is vagyok magamra, hiszen mi szükségem lenne a 130315x tusfürdőre vagy testápolóra? Sajnos egyszer-egyszer mégis becsúszik egy ilyen kis malőr, de az még kibirható. Főleg, hogy kb 2-3 havonta történik meg, hogy veszek egy új tüsfürdőt a kád szélén álldogáló hadsereg mellé. Na mindegy is...

Tehát bementem a dm-be és valahogy olyan jópofa dolgok jöttek velem szembe, hogy nem bírtam nekik ellenállni. Ráadásul fillérekért.

Nézzétek csak, ők azok:

img_6695.JPG

Kérem szépen van itt minden, arcmaszktól kezdve a rágógumiig. Ami pedig a legjobb az egészben, hogy kb 3000 forintot fizettem értük.

A négy termékből csak kettőt lehet hosszabb távon használni, hiszen az arc-és hajmaszkot csak egyszer lehet felhasználni.

Balea arclemosó stick matcha tea illattal (700-800 forint)

Baromi könnyű dolga volt kitűnnie a tömegből, hiszen a bejárattal szemben álldogált a polcon.

Először a matcha tea miatt néztem meg közelebbről, és milyen jól tettem!

fullsizerender_37.jpg

Egy olyan arclemosóról van szó, amit stick formába öntöttek. Azt írja a csomagolás, hogy normál és vegyes bőrre tökéletes, amivel nem tudok vitatkozni. 

Nekem eléggé kombinált az arcbőröm, és nagyon jól bevált.

fullsizerender_5_11.jpg

Aki nem szereti az illatanyaggal dúsított termékeket, annak ez sem lesz a kedvence. Én az illtát is imádom, nagyon kellemesen lehet érezni a zöld teát. Fotózás közben is szagoltaggam... :D 

Úgy kell használni, hogy végig kenjük a stickkel a nedves arcbőrünket, ami ettől elvileg habossá fog válni.

A képen a legnagyobb habot láthatjátok, amit képes alkotni:

img_6705.JPG

Engem egyáltalán nem zavar ez a kis szépséghiba, hiszen imádom az illatát, jól tisztít és utazásokhoz nem is létezhetne tökéletesebb termék.

Ennyi pénzért pedig igazi ajándék.

Akinek egy kicsit is felkeltette az érdeklődését, annak mindenképpen azt javaslom, hogy próbálja ki! :)

Balea hidratáló hajpakolás kókuszvízzel (300 forint)

Semmi extrára nem kell gondolni, egyszerűen csak úgy éreztem, hogy jól jönne a hajamnak egy kis kényeztetés.

Mindig is szemeztem a Baleának a kókuszvizes samponjával, de én a hajammal kapcsolatos termékekkel nem szeretek variálni. 

Ebben a témában mindig a biztosra megyek, mert a fejbőröm nem egy könnyű eset, úgy hogy muszáj kordában tartanom... :D

img_6696.JPG

Ennek a terméknek is nagyon finom az illata, és a legnagyobb plusz pontot azért kapja tőlem, mert csak 1 percig kell a hajamon hagynom.

Ezt nekem találták ki. Azért utálom a hajmaszkokat, mert 10-15 percig nincs kedvem a vizes hajammal mászkálni ide-oda a lakásban, miközben csöpög róla a víz. Pfújj de utálom...

Tök jó, mert pont elég egy alkalomra, nem érzem úgy, hogy egy kiló terméket kell a hajamra kenni, amit valaki egy adagnak gondolt.

Ápolt, hidratált és csillogó hajat ígér, amit be is tart. 

Azt viszont hozzá kell tennem, hogy nem volt túl nehéz dolga a tincseimmel.

Szerencsére a krémet is könnyen ki lehetett vadászni a csomagolásból, nem kellett órákon keresztül ezen szenvednem.

fullsizerender_2_15.jpg

Néha-néha szerintem be fogok nevezni egy ilyen kis hajmaszkra. :)

Balea Beauty therapy fóliás fátyolmaszk (1000 forint)

Először nem ezt a maszkot szúrtam ki, hanem a Garnier fekete fátyolmaszkjait. De ez a fóliás különlegesebbnek tűnt, ezért ő kötött ki a kosaramba.

Drágább is volt pedig 300 forinttal, de mondom belefér, legalább Ti is tisztában lesztek ezzel az újdonsággal.

img_6699.JPG

Teljesen fel voltam pörögve, hogy "húú, ez milyen jó lesz!!". Hát kár volt.

img_6700.JPG

Kezdjük azzal, hogy nem értem, hogy miért kellett két részre osztani egy arcmaszkot. Minek?!

Így csak azt érték el vele, hogy az államról állandóan le akart esni az alsó rész, és emiatt 15 percig feküdnöm kellett...

A másik csattanó pedig az, hogy elvileg le kéne szedni a maszkról ezt a fólia réteget. Hát manókák, aki ezt azonnal leszedi, annak kitüntetést adnék, de tényleg. Sehogy nem sikerült, úgy hogy rajta hagytam.

fullsizerender_3_14.jpg
Én voltam a Bádog ember az Ózból, egyszerűen hibátlan volt... :D

fullsizerender_4_12.jpg

Sajnos egy nagy szenvedés ez a maszk. Viszonylag drága is, két részből áll, nagyon sok a leve és nem is vettem észre semmi extrát.

Pedig duo-hialuronsav van benne, ezért a szérummal átitatott maszk elvileg feltölti az apró ráncokat és vonalakat.

Nem lettem tőle 15 éves, de én lettem volna a legjobban kiakadva, ha ez megtörténik... :D

Egy szó, mint száz, inkább másik fátyolmaszkok mellett tegyétek le a voksotokat, ez borzasztó macerás is és emiatt nem is lesz wellness érzete az embernek. :(

Dontodent Black Shine rágógumi aktívszénnel (600-700 forint)

Jó ez nem szépségápolás, de ezt muszáj volt megvennem. AKTÍVSZENES RÁGÓ?! Hát kérem szépen, de azonnal.

Nagyon finom mentolos és viszonylag sokáig lehet érezni az ízét. Kicsit rettegtem, amikor kipróbáltam az első tablettát, hogy tuti az egész szám full fekete.

De semmi ilyesmi nem történt, viszont rágcsálás után nem is tünnek fehérebbnek a fogaim.

Nem baj, rágónak tökéletes! :)

Sőt, szerintem 40 darab rágóért ez nem is olyan sok pénz, főleg ha 10 darabot vennénk 250 forintét, ugye?

img_6708.JPG

 

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok!

 

XoXo,

 

KISS from SzanciKISS